pondělí 3. září 2012

Rimmel London 60 seconds, 405 Rose Libertine - recenze

Tak, název to má sice dlouhý, ale snad se vám alespoň článek zalíbí. Včera jsem vám slibovala nějaké recenze, tak pro vás už jednu mám - na lak na nehty Rimmel.

 
Abych začala nějak postupně. Lahvička má vcelku jednoduchý design, ale to je mi celkem jedno. Mě zajímá hlavně kvalita. Objemově je ho tam 8ml, což je o 1ml více, než měly staré lahvičky Essence. Lakovala jsem si ho včera večer a zatím jsem žádný odlouplý nebo ošoupaný lak neviděla. U některých laků Essence se mi totiž stávalo, že hned první den se mi kousek odloupnul a to jsem pak byla celý den naštvaná :D Ale vraťme se k Rimmel. Tento lak se lakuje velmi dobře. Je to díky plochému štětečku, díky kterému stačí jen dva, tři tahy na nehet. Kryje ve dvou vrstvách, ale když dáváte tenčí vrsty, ještě trošku prosvítá. Ale to mi nevadí. Tento odstín je opravdu pěkný. Je to taková jemná růžová, ne příliš křiklavá, ale taky ne nenápadná. Na fotce to není tak úplně vidět :/ Ale přeci jenom se mi zdá, že lak na nehtech vypadá trochu jinak, než v lahvičce. Ale to skoro každý lak... Uvidíme, za jak dlouho se lak ošoupe, nebo se vyskytne první chybka. Hned, jak se to stane to do tohoto článku dodám :) Takže abych to nějak shrnula - lak se mi zatím velmi zamlouvá a za cenu 49,90 śe mi zdá velmi kvalitní.
Doufám, že se vám recenze líbila a že vás třeba ovlivnila ke koupi tohoto laku :P Mají velikou škálu barev - jen vybrat!
Pozn. 5.9. lak se na konečcích prstů trošku ošoupal. Tzn. po 3 dnech, ale každpopádně ho ještě nebudu odlakovávat, protože je to skoro neznatelné :)
Klára

3 komentáře:

  1. Tyto laky od Rimmel mám ráda :).
    Banner dáš jednoduše v designu blogu - rozvržení a buď obrázek nebo html :)

    Zvu na Ziaja Giveaway :)!

    OdpovědětVymazat