středa 19. září 2012

one more night

Ahoj.
Dneska to bude takovej deníkovej článek, protože jsem se dneska ani nevyfotila, ani nestihla udělat novou recenzi. Tak mi to promiňte. Ve škole je toho víc a víc a každé odpoledne mám zaplaclé učením. Ale ono se nějaký čas na blog vždycky najde :) Dneska jsem byla na keramice, chodím už 6. rokem a hrozně mě to baví. A po prázdninách jsem se tam sešla se svou kámoškou, takže jsme to celé prokecaly :D Ve škole pohoda, ale zítra a v pátek? Pf. Ale to se zvládne a pak víkend! Yeah man. Volna není nikdy dost. Budu se válet a odpočívat :D Po keramice jsem zašla do knihovny a půjčila si pár knížek. Na čtení před spaním už se těším :) A díky moc za dalšího čtenáře :) Jsem ráda, že vás mé články zajímají.
Baví vás tyto "deníkové" články, nebo mám místo toho přidávat méně často?
P.S. Tuhle písničku jsem si teď zamilovala, tak si jí určitě pusťte ;)

Klára

Žádné komentáře:

Okomentovat