čtvrtek 13. září 2012

Oasap?

Čus. Od mamky jsem se včera večer dozvěděla, že mě doma nechá až do pátku, tzn. že do školy půjdu až v pondělí. Dneska je mi o něco líp, než včera, ale není to úplně 100%. Asi ten pocit znáte, když jste rádi, že sedíte nebo ležíte. Tak a teď abych se vrátila k nadpisu.
Na Oasap se mi hrozně líbí jeden svetr. Mám na něj ještě 20% slevu a tak mě vyjde v přepočtu asi na 600,-Kč. Je to celkem drahý, ale zase se mi hrozně zalíbil. Chtěla jsem se vás zeptat, jestli máte s tímto internetovým obchodem nějaké zkušenosti. Je mi sympatické, že se nemusí platit poštovné, ale nevím, jestli se tomu dá věřit. Tím myslím, za jak dlouho to asi přijde, doopravdy to tu budu mít za 6-12 dnů? Já se vás chci jen zeptat co a jak, abych neutratila šest stovek za to, že to nakonec vůbec nedostanu.
Tak pište, odpoledne si o tom ještě promluvim s mamkou. A znáte ještě jiné internetové obchody, které stojí za zmínku? A aby tam nestálo poštovné víc, než stojí to, co byste si objednávali... :D Tak už končim. Děkuji za odpovědi na mé všetečné otázky a mějte se hezky :)
Printing Pocket Long Sleeve Jumper $37.00
To je on! Tento svetr jsem zahlédla na facebookové stránce Your-Lucy s moc se mi zalíbil.
Klára 

7 komentářů:

  1. vyzerá pekne a teraz na jeseň sú svetre totálnou jednotkou takže myslím si že ak veľmi chceš tak si ho kúp lebo neskôr možno oľutuješ ;) :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já tedy tento obchod ani neznám:-)

    Na mém blogu právě probíhá giveaway o kabelku GUESS, třeba se budeš chtít zúčastnit:-) http://marketatrpisovska.blogspot.cz/2012/07/soutez.html

    OdpovědětVymazat
  3. Bud rádaže chybíš takhle ze začáku:) Brzo se uzdrav:) Taky jsem ho viděla u Lucy na fb, je krásnej.)

    OdpovědětVymazat
  4. 600,- bych za něj nedala ... nelíbí se mi nijak zvlášť, ale s oasap.com zkušenost mám. Dostala jsem od nich díky spolupráci před nějakým časem kabelku a s tou jsem spokojená moc! Balíček přišel cca za 8dní pokud se nepletu :) Jinak poštovné zdarma je třeba na asos.com a nebo z kosmetiky na strawberrynet.com :)
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ten svetr je moc pěkný, ségra si ho před pár dny objednala :)

    OdpovědětVymazat
  6. s oasap mám zkušenosti, ale jen pozitivní :) čas od času si od nich něco objednám, a balíček příjde za cca 10 dní skvěle zabalený :)

    OdpovědětVymazat