úterý 25. září 2012

Můj SenzaBox

Ahoj! Sice jsem dneska měla školu až do čtyř odpoledne, ale o to víc jsem se těšila domu, protože jsem očekávala SenzaBox. Napjatě jsem otevírala krabici a tajila dech na krásným zabalením :) Ale více Vám už řeknou fotky.

Roztrhla jsem všechny lepenky a co nevidím! Další krabice :) Ale o to hezčí a o to víc mě navodila krabici rychle otevřít.
Ty detaily <3 To pírko je nejlepší! Hned jsem ho vytáhla a foukala do něj :D A krabice je sněhově bílá a lakovaná...
Po odvázání stužky a odklopení víka...
Asi si to musíte zvětšit a promiňte za ty popisky, že jsou tak chaotický, ale nemohla jsem to tam všechno vpasovat :D
Tak tohle by byl shrnutý zářijový SenzaBox a někdy příště se těšte na podrobnější prozkoumání těchto výrobků ;)
Doufám, že se Vám článek líbil a těším se na vaše komentáře a názory.
P.S. Mám dalšího čtenáře! Díky :) Jsem ráda, že vás můj blog zajímá a že se na něj rádi vracíte :))
Klára

20 komentářů:

  1. Já si objednala ten lady...tak snad nebudu zklamaná, ani nevím jestli jsem si objednala na září nebo na říjen xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám slíbený říjnový LadyBox, tak uvidíme, co to bude... :)

      Vymazat
  2. Tak první vlaštovka...Dokonce i něco od Dermalogica, týjó:-D

    OdpovědětVymazat
  3. No tak docela lituju že jsem si tenhle neobjednala, jsou tam zajímavé věcičky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní krabička s peříčkem:0)
    Produkty jsou velice zajímavé:0)
    Už se nemůžu dočkat:)

    OdpovědětVymazat
  5. Rozhodně to vypadá líp, než co jsem viděla LB :) Tady bych skoro všechno použila, za mě teda rozhodně 1:0 pro senzabox :D

    OdpovědětVymazat
  6. Peříčko se mi líbí :) Ten sprcháč od FdS teď zrovna používám a hrozně mi smrdí, nemůžu si pomoct. Ještě mám z týhle olivový řady deo kuličku a ta mi přijde lepší, ale u toho sprcháče už se fakt těším, až se mu podívám na dno :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska večer ho zkusim, tak uvidim... Doufám, že mě nezklame tak, jako tebe :/ :)

      Vymazat
  7. Vypadá to skvěle :) Možná se taky někdy dokopu k objednání :D

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to suprově, myslím, že na říjnové vydání si posvítím. :D Smím se zeptat - cena 289.- je včetně poštovného? :)

    OdpovědětVymazat
  9. Zajímavé produkty, určitě bych je využila :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  10. tak ten je taky super :) škoda, že jsem ho proflákla

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá to parádně, škoda že už není :( No co počkám si na ten říjnový :))

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, no musím říct, že ten obsah není špatný, ale Ladybox se mi zdá lepší. A jestli chceš vyzkoušet nějaké úplné novinky v ČR, tak mrkni na www.kosmetickenebe.cz Najdeš tam zajímavé kousky k recenzím :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já stále čekám na svůj LadyBox a na SenzaBox jsem teprve s pořadníku, ale neodolala jsem pokušení když se skoro každého blogu ukazuje název LadyBox a SenzaBox a musela jsem nakouknout co mně čeká do budoucna:)

    http://by-anett-s.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Taky jsem se zaregistrovala a čekám :) myslím, že je to skvělá věc :)
    http://www.mujerworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Zaujam mě více než Lady box :)
    Jsem tvá nová čtenářka doufám, že se ke mě tak připojíš :)

    www.luciet2.blogspot.com

    OdpovědětVymazat