pondělí 17. září 2012

info

Ahoj! Chtěla jsem vámnapsat už včera, ale nefungoval nám internet :/ Už jsem skoro zdravá, v překladu chodím do školy a smrkám :D Dneska odpoledne jsem se musela učit na test z chemie, který bude zítra a bude v něm celý minulý rok, takže listování sešitem bylo pěkně nudné. Teď se doučuju aktualitu na fráninu. Ale trošku se mi to všechno pozdželo, když na mě doma čekal balíček (spíše balík) z babybaby. Hned jsem začala rozřezávat krabici hlava nehlava a těšila se, co v něm najdu. A bylo toho spousty :) Takže očekávejte recenze, je tam lesk od Essence a Catrice, rtěnka (rudá, takže na denní nošení ne-e) Catrice, pár laků a další uvidíte časem. Taky se mi ozvali z Rings and Tings a taky mi prý něco pošlou, takže jsem napjatá! Skvělý pocit. Jak se máte vy? Díky za všechny komentáře a jakmile vás bude víc, bude giveaway. Tak držte mi zítra palce a mějte se hezky.
Doufám, že vás článek neunudil k smrti, ale měla jsem potřebu vám napsat, co a jak :D
Klára (je ne veux pas aller a l'ecole):

Žádné komentáře:

Okomentovat