pátek 7. září 2012

Dny Marianne - den první

Ahoj, promiňte, že píšu až dneska, ale včera nám vypadl internet :) Dneska odpoledne jsem byla s mamkou nakupovat. No nevyužijte těch kuponů, že? :D Až na to, že já si koupila věc z obchodu, kde slevy nebyly, ale přesto jsem nakoupila výhodně. Chystáme se i zítra a v neděli, kdybychom narazily na něco hezkýho :) Tak jsem vám nafotila, co a jak...
Nejdřív jsem se zastavila v Douglasu, abych si vyzvedla řasenku Collistar - přeci jenom jich není nekonečno. Pak mě odchytila slečna ze Sephory a dala mi lízátko :P To potěší! A nakonec jsem pocourávala po obchodech, až mě zaujaly džíny v Tally Weil. Stály 499,- a na kase vám ještě 125,- odečtou. Takže krásná cena a kalhoty jsou moc příjemný a mně se moc líbí!
Jak můžete vidět, na kalhotech si vyhráli s detaily. Tu a tam je to prošité červenou nití a to kalhotům dodává šmrnc :) Jinak jsou úzký, opravdu skoro jak punčocháče :D Ale takový jsem chtěla.

Tak to je za dnešek všechno, samozřejmě jestli si koupím o víkendu něco víc, očekávejte další článek.
Líbí se vám tento typ článků a baví vás? Já abych vás nenudila něčím, co vás nezajímá... Tak děkuju za komentáře a sledujte mě :) Mějte se a užijte si víkend.
Klára

1 komentář:

  1. Páni.. tolik věcí :)
    Já se na dny Marianne nechystám, protože to mám do Phy 130 km :) Ale ty džíny vypadají skvěle!

    OdpovědětVymazat